1) Hur skaffar jag ett konto till Infinigates webshop?
1.1) Hur adderar jag tvåfaktorsautentisering till webshoppen?
2) Hur ändrar jag min fakturadress?
3) Jag har glömt! Hur ser jag om jag är administratör för mitt företag?
3.1) Hur vet jag vem som är administratör för mitt företag?
3.2) Kan det vara fler administratörer för mitt företag?
3.3) Vilka fler rättigheter har jag som administratör?
- Skapa nya användare inklusive deras rättigheter
- Hantera befintliga användare
- Avaktivera användare
- Ändra eller ta bort existerande leveransadresser
- Addera tvåfaktorsautentisering vid inloggning till webshopen för alla användare
4) Kan jag se alla mina beställningar i webshopen, dvs även de jag inte beställt i shoppen?
4.1) Finns det ett sätt att snabbare hantera återkommande eller större ordrar?
Ja det gör det!
1) Under "Favoriter" kan du skapa listor på dina vanligaste återkommande inköp för snabbare hantering.
2) Under "Snabbkassa" kan du enkelt ladda upp en lista på de artikelnummer du vill beställa.
5) Kan jag följa min leverans?
När din hårdvara har skickats från Infinigates lager kan du se spårningsnummer och serienummer på följesedeln. Den hittar du genom att gå in på "Ärenden hos Infinigate", "Leveransbevis" och under "Hantera" klickar du på PDFen för att ladda ned följesedeln.
5.1) Hur ändrar jag leveransadressen?
Vill du endast ändra leveranadressen för en specifik order så gör du det vid kassan vid leveransadress .
Har ni en ny leveransadress? För att ändra företags existerande leveransadress behöver du maila order@infinigate.se
6) Finns alla säkerhetslösningar Infinigate erbjuder i webbshoppen?
Många av våra säkerhetslösningar kräver konsultation vid köptillfället. Alla våra lösningar och leverantörer är därför inte tillgängliga i webbshopen. Vi hjälper dig gärna med offert om du önskar pris på en lösning som inte finns i vår webshop.
6.1) Vem kontaktar jag om jag har frågor kring webshoppen?
Du är alltid välkommen att kontakta oss på 018-65 55 85 eller sales@infinigate.se